onsdag 23 mars 2016

Veckobrev v.12


Hej alla!

Nu är det påsklov för eleverna!

En mycket lyckad teaterföreställning visades upp av 4a i måndags. Både Ulla (biträdande rektor) och Micke (rektor) tog sig tid och kom och tittade. Jag är så stolt över mina duktiga elever. Alla fick en fjäder som tack för sitt engagemang men fikat hann vi inte med under måndagen men väl dagen därpå.

Under veckan har eleverna räknat vidare i kapitlet om tid. Alla har inte hunnit till tal 30 i kapitel 6 och fick då med sig boken hem igår tisdag. Jag hoppas att alla har möjlighet att göra klart mattetalen till måndag 4/4 enligt planeringen.

Skolan startar igen mån 4/4 kl.8.10.

Se inbjudan från bildlärarna nedan.

Jag önskar alla en härlig påsk och en skön ledighet för eleverna!

/påskhälsningar från Helena

Halloween, Häxa, Dräkt, Svart, Personen


Denna lapp kom i mitt fack men jag missade att dela ut den idag, ons.



Visar poster_2.jpg
Visar poster_2.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar